FASE
6: Prova pilot
|
DATA: 7/09/10
HORES:2h
|
Objectius:
-Posar en pràctica el
material en un context real d’Ensenyament-Aprenentatge per tal d’avaluar l’adequació del material dissenyat.
-Millorar el material.
|
Destinataris:Alumnes
|
Activitats:
Posada en pràctica del
material dissenyat
als alumnes.
Enregistrar el
desenvolupament de les activitats.
Analitzar
els resultats obtinguts i si és necessari realitzar les modificacions
pertinents.
|
Instruments i tècniques:
Programari
Glifing.
Recurs
didàctic desenvolupat.
Qüestionaris
per recollir la informació qualitativa i el registre de les respostes per
valorar quantitativament.
|
Indicador d’avaluació:
-Capacitat
de resposta dels alumnes participants. Es valorarà tan des del punt de
qualitatiu, a través de una valoració dels materials per part dels alumnes,
com quantitatiu, observant l’adequació de les seves respostes i el temps
utilitzat per realitzar-ho.
-Adequació
al temps i a la dificultat.
|
Després
de l’elaboració vaig passar la prova pilot als alumnes. Ells van estar motivats, era una cosa nova, i
el fet de fer-ho amb els ordinadors i per parelles els hi va agradar.
La
dificultat de l’activitat va estar adequada, les parelles van poder solucionar
els problemes, es van trobar còmodes, i la van valorar de forma positiva .En el
disseny dels següents materials he d’anar per aquest camí, el que si he de
canviar és el nombre d’activitats. Va ser massa llarg i no ho van poder acabar,
així que els pròxims hauré de fer-los més reduïts.
Per
últim comentar que el professor de matemàtiques del grup va tenir un paper
passiu. Arran d’això vaig parlar amb ell per veure quin podria ser el paper de
cadascun durant l’entrenament. Tot i que
jo he dissenyat el programa i el porto a terme, vull que ell també tingui una
participació activa. A ell li va semblar bé, però tinc dubtes si ho farà.
No hay comentarios:
Publicar un comentario