domingo, 27 de octubre de 2013

Fase següent

FASE 6: Prova pilot                            
DATA: 7/09/10                                                               HORES:2h
Objectius:
-Posar en pràctica el material en un context real d’Ensenyament-Aprenentatge per tal d’avaluar l’adequació del material dissenyat.
-Millorar el material.
Destinataris:Alumnes
Activitats:
Posada en pràctica del material dissenyat als alumnes.
Enregistrar el desenvolupament de les activitats.
Analitzar els resultats obtinguts i si és necessari realitzar les modificacions pertinents.
Instruments i tècniques:
Programari Glifing.
Recurs didàctic desenvolupat.
Qüestionaris per recollir la informació qualitativa i el registre de les respostes per valorar quantitativament.
Indicador d’avaluació:
-Capacitat de resposta dels alumnes participants. Es valorarà tan des del punt de qualitatiu, a través de una valoració dels materials per part dels alumnes, com quantitatiu, observant l’adequació de les seves respostes i el temps utilitzat per realitzar-ho.
-Adequació al temps i a la dificultat.  

Després de l’elaboració vaig passar la prova pilot als alumnes.  Ells van estar motivats, era una cosa nova, i el fet de fer-ho amb els ordinadors i per parelles els hi va agradar.
La dificultat de l’activitat va estar adequada, les parelles van poder solucionar els problemes, es van trobar còmodes, i la van valorar de forma positiva .En el disseny dels següents materials he d’anar per aquest camí, el que si he de canviar és el nombre d’activitats. Va ser massa llarg i no ho van poder acabar, així que els pròxims hauré de fer-los més reduïts.

Per últim comentar que el professor de matemàtiques del grup va tenir un paper passiu. Arran d’això vaig parlar amb ell per veure quin podria ser el paper de cadascun  durant l’entrenament. Tot i que jo he dissenyat el programa i el porto a terme, vull que ell també tingui una participació activa. A ell li va semblar bé, però tinc dubtes si ho farà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario