Arran de
les dificultats lectores trobades en l’alumna amb dislèxia, la meva tutora i jo
pensem que seria interessant passar a tots els alumnes del grup la prova d’avaluació
lectora del centre per observar la relació entre habilitats lectores i
resolució de problemes.
Aquesta
prova d’avaluació lectora ens ofereix
les següents dades:
-paraules
per minut que ha fet el nen.
-mitjana
del curs de referència del nen (el curs que esta fent a l’escola)
-percentil
al que corresponen aquestes dades
-edat
lectora a la que corresponen les resultats obtinguts
Per que
us feu una idea d’aquesta prova us poso la seva estructura:
Lectura de monosíl·labs consonant – vocal
|
Lectura de monosíl·labs consonant – vocal –
consonant
|
Lectura de monosíl·labs consonant – consonant –
vocal
|
Lectura de bisíl·labs CV
|
Lectura de bisíl·labs CVC
|
Lectura de bisíl·labs CCV
|
Lectura de Trisíl·labs CV
|
Lectura de Trisíl·labs CVC
|
Lectura de Trisíl·labs CCV
|
Lectura en castellà de Bisíl·labs CV
|
Lectura en castellà de Bisíl·labs CVC
|
Lectura en castellà de Trisíl·labs CV
|
Lectura en castellà de Trisíl·labs CVC
|
Lectura en català de Bisíl·labs CV
|
Lectura en català de Bisíl·labs CVC
|
Lectura en català de Trisíl·labs CV
|
Lectura en català de Trisíl·labs CVC
|
Lectura del text en català
|
Lectura del text en castellà
|
Per portar-ho a terme el primer que he de fer és parlar amb els tutors dels alumnes per veure que els hi sembla la idea i planificar quan es podria realitzar.
Ja us explicaré...
No hay comentarios:
Publicar un comentario